Jaunā atkarība – Fish a Fish

Pēdējās dienās esmu aizrāvies ar Facebook spēlīti – Fish a Fish. Tas FarmVille, ko visi spēlē, mani īpaši neaizķēra, turpretī no šīs spēlītes man jau ir izveidojusies atkarība. 🙂

Spēlītē ir jāķer dažādas zivis, pēc tam tās var likt savā akvārijā vai pārdot. Par nopelnīto naudiņu var pirkt sev jaunu ekipējumu un apģērbu un ēsmu, kas palielina izredzes noķert labāku, dārgāku zivi, var arī pirkt dekorācijas savam akvārijam. Arī akvārijs ir jāuzmana, jāseko līdzi, vai zivis ir paēdušas un vai neaug aļģes. Kā jau praktiski visās Facebook spēlītēs, arī šajā draugi var viens otram dāvināt dažādas lietas un palīdzēt viens otram ar akvārija uzturēšanu. No maniem paziņām gan neviens šo spēli īsti nespēlē…

Zemāk vēl bildītes…

Pirmais akvārijs

Akvārijs, kurā likšu savas "trofejas"

Zivju ķeršanas process

Šobrīd esmu 15. līmenī, esmu sapircies labākas makšķeres, apgērbu, laivu, izdekorējis divus akvārijus utt. Tā lūk… Vēlviens veids kā nosist laiku. Vienīgais, kas attur no pārāk ilgas spēlēšanas ir “stamina” – izturība, kas ar katru noķerto zivi samazinās (atkarībā no zivs lieluma) un atjaunojas tikai par vienu punktu reizi minūtē.. Tā ka, ja spēlīte ir ieinteresējusi (vai arī jau spēlē), uzmeklē mani feisbukā, makšķerēsim kopā.. 🙂

About Jeegers

V.I.P.
Šis ieraksts tika publicēts Tāpat vien ar birkām , , , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

2 Responses to Jaunā atkarība – Fish a Fish

  1. Toms saka:

    Pamēģinaju, nepaķēra, nespēlēju 🙂

  2. Raikons saka:

    nē, nē. es joprojām dārzeņus audzēju 😀

Komentēt

