Fotoaparāts tādiem kā es.

Es vienmēr esmu bijis to mazo, plakano fotoaparātiņu pretinieks. Kaut kāda alerģija man pret tiem radās, kad paturēju rokās vienu no Sony T sērijas ziepīšiem. Objektīvs mazāks par santīma monētu, dažus mm biezs, bet iemānīts 3x optiskais palielinājums. Par manuāliem fotografēšanas uzstādījumeim un citām geeky lietām var aizmirst un bildes kvalitāti vispār negribas pieminēt. Tāda, lūk, pieredze…

Bet, kad es ieraudzīju šo…

Rokās vēl neesmu turējis, bet uzreiz varu pateikt, ka GRIBU! Tas ir tikko pārdošanā nonākušais CASIO Exilim EX – G1 un tam piemīt visas īpašības, kuras es gribētu redzēt šāda tipa kamerā. Casio saka, ka tas ir ūdensizturīgs un triecienizturīgs, un, kā redzi bildē – tas ir arī glīts. Protams, viņi nez kāpēc tajā ir iebāzuši veselus 12 megapikseļus (kas, visticamāk, nozīmēs trokšņainu bildi), bet uz to var pievērt acis, vismaz es varu, jo iedomājies realitāti – tagad ir uzsnidzis sniegs, Tu ar draugiem dodies pikoties vai, piemēram vasarā – peldēties. Vai Tu esi gatavs stiept līdzi somu ar savu dārgo un kruto fotoaparātu un pakļaut to briesmām – sniegs, ūdens, smiltis, tikai, lai iegūtu kvalitatīvāku bildi? Iemesls, kura dēļ nav uzņemti tik daudz forši kadri… Gribu, gribu, gribu šādu, relatīvi muļķudrošu aparātiņu, domāju, ka bildes kvalitāte ir maza cena ko maksāt par iespēju iemest aparātu kabatā un ņemt līdzi visur, kur dodos, bez bailēm to noslīcināt vai sasist. Pret savu aparātu es šo nemainītu, bet kā otro fotoaparātu… GRIBU!

Cena eBay’ā – ap 150 Ls.

Es jau šorīt twitterī izziņoju, ka piedāvāju iespēju kļūt par manu labāko draugu, uzdāvinot man šo spēļmantiņu, pagaidām atsaucības nav… 😀

Varbūt CASIO varētu man piešķirt tādu, jo saku labus vārdus par viņiem? 🙂

About Jeegers

V.I.P.
Šis ieraksts tika publicēts Foto, Gadgets ar birkām , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

One Response to Fotoaparāts tādiem kā es.

  1. Raikons saka:

    izskatās riktīgi stilīgs pie tam. atceros bija viena līdzīga nokia šajā stilā 🙂

Komentēt

