Neizsapņotais puišeļa sapnis

Puikām patīk mašīnas, tas dabā tā ir iekārtots. Es domāju, ka piekritīsiet, ka vīrietis jebkurā vecumā sirdī ir puika. Atļaušos teikt, ka tā ir viena no labākajām īpašībām, kas mūs atšķir no sievietēm. Bērnībā skrējām pa pagalmu ar bumbu, spēlējāmies ar mašīnītēm, konstruktoriem, tagad daram to pašu, tikai ir mainījušās rotaļlietas – gudri mobilie telefoni, datori, fotoaparāti, un, ja arī paši vairs nemēdzam paspārdīt bumbu, tomēr nav nekā labāka kā apsēsties ar draugiem pie aliņa un noskatīties kādu futbola vai citu spēli.

Tie, kuri mani pazīst, noteikti zina, kas notiek, kad ieraugu Aston Martin. Vispār nekas īpašs nenotiek, bet es varu droši apgalvot, ka esmu lielākais sev pazīstamais Aston Martin fans. Kas man tajās mašīnās patīk? Labāk nesākšu, būs garlaicīgi lasīt. Interesantāk ir tas, ka viņu mājaslapā ir sadaļa, kur Tu vari izveidot savu ideālo auto. Var izvēlēties modeli, visas extras un krāsas. To visu var aplūkot 3D modelī. Lūk skrīnšoti no mana veidojuma:

Par savējo izvēlējos DB9 (ietekmējoties no Top Gear testiem), krāsa – no klasiskajām – tumši sarkanā, interjers – tumši sarkana + tumši brūna āda, ar riekstkoka apdari uz paneļa un durvīm. Arī priekšējo resti izvēlējos spožo, uzliku 20-spieķu diskus, sarkanas bremzes, Touchtronic ātrumpārslēdzēju, laikam vēl kaut ko…

Nu jā… bildītes ir bildītes… Ir skaisti pasapņot, bet realitātē, ja arī es kādu dienu varēšu atļauties šādu auto, noteikti nevarēšu un negribēšu ar to braukt, jo būs beigusies nafta un Aston Martin ražos hibrīdus vai elektromobīļus, kas apklusinās tik ļoti skaisto mūziku – dzinēja rūkoņu. Turklāt ceļi Latvijā būs izbraucami tikai ar traktoru un Dienvidu tilts būs Daugavā, zem ūdens.

About Jeegers

V.I.P.
Šis ieraksts tika publicēts Tāpat vien ar birkām , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

2 Responses to Neizsapņotais puišeļa sapnis

  1. mrh saka:

    Šis labs aparāts ! Man ar tādu paspēlēties (:

  2. Ilmārs saka:

    Es domāju, ka tomēr dienvidu tilts nebūs zem ūdens un tas turēsies vēl ilgīi

Komentēt

