Cik vietas Tu aizņem uz pasaules?

Mācoties rītdienas eksāmenam, atcerējos par ekoloģiskās pēdas kalkulatoru. Atbildot uz 15 jautājumiem, Tu vari aptuveni izrēķināt, cik vietas Tu ar savu dzīvesveidu aizņem uz planētas.

Lai es varētu ilgtermiņā dzīvot tā kā tagad, man ir nepieciešami 2,6 ha pasaules un, ja visi būtu Viesturi, mums būtu vajadzīga pusotra planēta. 🙂

Jāsaka, ka mans rādītājs ir salīdzinoši labs, droši vien, jo man nav mašīnas un ir mazs dzīvoklis. Vidējā Latvijas iedzīvotāja rādītājs ir 3,69 ha, bet arī tas nav daudz, amerikāņiem esot pat 9 ha.

Pēc Pasaules Dabas Fonda definīcijas, Ekoloģiskās pēdas nospiedums ir hektāros izteikta zemes un ūdens platība, kas nepieciešama, lai nodrošinātu kādas ekonomikas vai populācijas ilgtermiņa izdzīvošanu pie noteiktiem dzīves standartiem.

About Jeegers

V.I.P.
Šis ieraksts tika publicēts Copy-Paste ar birkām , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

11 Responses to Cik vietas Tu aizņem uz pasaules?

  1. cyxob saka:

    1,5ha. dzīvoju tā itkā mums būtu 1 planēta. pārtika 68% 🙂

  2. faq saka:

    4.9 hektāri. Neslikti, neslikti.

  3. Toms saka:

    Man sanāca 2,9h un 1,5 pasaules 😀

  4. Sviests k-kāds man transports pat bij mazāk, bet es ēdu daudz un man tas patīk, resns nēesmu un gaļa garšo. Šajās lietās neko negribu mainīt, negribu katru dienu izjust izsalkumu kaut ar aizņemu 2,4h

  5. marss saka:

    3h, 2pasaules 😀 liekas normāli 🙂

  6. kristaps saka:

    1,7 hektāri, 1 planēta. pārtika 60&, mājoklis 39%, transp . 0%. daudzi te uz mana rēķina elpo gaisu 😛

  7. Raikons saka:

    labi, ka man ekonomiska mašīna, bet liela māja. tātad jāpārvācas uz mazāku dzīvokli un visiem būs labāk – 2,8 hektāri..

  8. Antra saka:

    Es nieka 80 kg 😀

Komentēt

