Mans novēlējums… vai kaut kā tā…

Valentīndiena… Šogad būšu izsprucis sveikā no tās visas diezgan bezjēdzīgās padarīšanas. Ne jau svētkiem. No tās bučiņu likšanas uz bildēm, no spama ar 10 gadus veciem, salkaniem tekstiņiem, apsveikumiem un citas mīlestības izrādīšanas oranžajā sociālajā portālā. Baigi mani interesē, ka mani sabučojis cilvēks, ko neesmu redzējis gadiem, īpaši, ja tas nav bijis domāts personiski man, bet par 49 (vai cik tur) santīmiem nopirkta iespēja salīmēt bučiņas uz visu savu draugu bildēm.

Es gribu aicināt Tevi šodien padomāt par cilvēkiem, kuri Tev tiešām rūp, kurus Tu mīli un iepriecināt viņus personiski – vai tā būtu kāda mīļa dāvaniņa, vai kaut vai telefonzvans. Tieši šie cilvēki Tevi veido tādu, kāds Tu esi un viņi ir pelnījuši vairāk par ķiņķēziņu uz profila bildes kaut kur, ķēdes vēstuli vai sms ar internetos uzraktu pantiņu, kurš pat diez vai tiks izlasīts līdz galam.

Tāpēc es novēlu, lai Tev vienmēr būtu kāds, kuru Tu mīli un lai Tu nebaidītos viņam to izrādīt tā, lai viņš zinātu, ko viņš Tev nozīmē…

About Jeegers

V.I.P.
Šis ieraksts tika publicēts Tāpat vien ar birkām , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

