Nost ar ziemas riepu!

Siltajā laikā man ļoti patika braukt ar riteni, es to darīju ikdienā un ne tikai lai nokļūtu no punkta A līdz punktam B. Man bija Google kartēs sazīmēti vairāki maršruti un es tos braucu ar ieslēgtu hronometru. Tā ir ļoti laba sajūta, kad ieraugi, ka esi pieveicis to pašu ceļa posmu ar mazliet lielāku vidējo ātrumu nekā iepriekšējā reizē. Un nekas nelīdzinās tai sajūtai, kad uzbrauc, piemēram, uz Jūrmalas šosejas, uzliec rokas uz guļstūres un pedalē cik spēka, līdz rokas pārklājas ar spīdīgu sviedru kārtiņu. Tagad gan nekāda braukšana nesanāk, redzi, kāds laiks ir ārā. Taču darbs man ir mazkustīgs, visu laiku sēžu pie galda un audzēju riepiņu. Kaut kas ir jādara lietas labā…

Man nekad nav paticis skriet, nu NEKAD, tomēr es esmu nolēmis kaut kā piespiest sevi sākt to darīt. Vismaz pamēģināt. Tuvākajās dienās iegādāšos piemērotu apģērbu, domāju, tas varētu būt labs sākums. Brīvā laika man ir maz, īpaši jau tagad, kad ir jāparūpējas par parādiem skolā un jāraksta diplomdarbs, bet tas nav nekāds attaisnojums. Attaisnojums nav arī tas, ka dzīvoju pilsētas centrā un liekas, ka skriešana sanāktu vien no luksofora līdz luksoforam. Ja es atradu, kur pabraukt ar velosipēdu tā, lai bieži nevajadzētu bremzēt, gan jau arī atradīšu, kur paskriet. Būtu jau ideāli, ja man tas iepatiktos un izveidotos ieradums – kaut pāris reizes nedēļā paskriet. Daudzi to dara, es arī varu pamēģināt.

About Jeegers

V.I.P.
Šis ieraksts tika publicēts Tāpat vien ar birkām , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

3 Responses to Nost ar ziemas riepu!

  1. Signis saka:

    Tādiem skrējējiem iesācējiem noder http://www.noskrien.lv

    • Jeegers saka:

      Paldies, šo vietni nezināju, ieskatījos, noteikti vēlāk palasīšu sīkāk.
      Šorīt noskrēju savu pirmo gabaliņu. Nesaprotu, kāpēc agrāk man tas tik ļoti nepatika. Varbūt tāpēc, ka to lika darīt skolā..
      Nebiju gaidījis tik labu sajūtu. Tiesa, nenoskrēju daudz (17 minūtes), bet pirmajai reizei pat ļoti labi pietika. Tagad mazliet “jūtu” kājas, redzēs, kā būs rīt. Un parīt būs brīvāks laiks, skriešu vēl.

  2. didi saka:

    Tagad nedrīkstēsi slinkot- visiem izreklamēji savu riepu 😀

Komentēt

