Skriet ir labi. Ar piemērotiem apaviem – vēl labāk.

Esmu noskrējis dažas savas pirmās distancītes. Nekādu sasniegumu, ar ko palielīties man nav, vienīgi tas, ka jūtos labāks par citiem, kuri savu brīvo laiku pavada pie TV ar čipsu paku rokās. 🙂

Ziniet, ar mobilo telefonu var fotografēt, bet diez vai kāds foto entuziasts izvēlēsies telefonu fotoaparāta vietā. Arī ar manām Converse ielas kediņām var skriet, taču diez vai sajūta un rezultāts labākais. Tā kā šī nodarbe man ir tik ļoti iepatikusies, es nolēmu nebūt skopulis un iegādāties skriešanai piemērotus apavus.

Pirms devos uz veikalu, palasīju internetos, kā pareizi šādus apavus izvēlēties. Tā es daru gandrīz ar visām mantām, ko pērku, vismaz mazāka iespēja, ka pārdevējs apvārdos un no veikala iziesi ar pašu dārgāko, bet ne to labāko un sev piemērotāko preci. Veikalā pamērīju dažādus skriešanas apavus, palēkāju, paskraidīju ar katriem, aprunājos ar pārdevēju un tagad esmu laimīgs Mizuno Wave Precision 9 (attēlā) īpašnieks. Šim mērķim paredzētajā 50 latu budžetā iekļāvos un pēc šodienas skrējiena esmu pat vairāk kā apmierināts ar šīm kurpītēm. Ja ne paši ērtākie apavi, kādi man ir bijuši, tad “vieni no” – noteikti. Nesaku, ka tie ir arī Tev būs labākie, ir jau arī Nike, Adidas un citi lielie brendi, taču es apavus pirku, lai tie pildītu savu funkciju, nevis, lai zīmētos citiem ar to, kādas man krutas trīs svītriņas uz kedām.

Starp citu, arī mūsu olimpieši skrēja ar Mizuno. Vai tas varētu būt iemesls tiem rezultātiem, kādi nu tie bija? 🙂

About Jeegers

V.I.P.
Šis ieraksts tika publicēts Tāpat vien ar birkām , , , , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

