Pulkstenis ar rotējošu ciparnīcu

Saka, ka laimīgi cilvēki pulksteņus nenēsā. Es it kā sevi uzskatu par laimīgu, taču man ļoti patīk pulksteņi. Man pulkstenis ir tik pat svarīgs aksesuārs kā vidējai sievietei – auskari. It kā var iztikt ar vienu pulksteni vai vispār – bez, tomēr gribas ik pa laikam nopirkt vēl kādu.

Un tā, pēc divu nedēļu ilgas gaidīšanas, pie manis no Austrumu Āzijas ir ieradies šis pulkstenītis. Tas ir interesants ar to, ka tas laiku parāda nevis ar kustīgiem rādītājiem uz statiskas ciparnīcas, kā tas pieņemts, bet ačgārni – ciparnīca sastāv no trim kustīgiem diskiem. Laiku var noteikt, skatoties uz cipariem zem sarkanās līnijas.

Kā jau lētam ķīniešu pulkstenim tas pieklājas, ķēdīte ir diezgan sliktas kvalitātes un pulksteni darbina apšaubāmas kvalitātes kvarca mehānisms, taču tas mani nemaz neuztrauc. Kā jau teicu, man pulkstenis vairāk ir kā aksesuārs, rotaslieta, man nav nekāda nodoma to lietot gadu desmitiem. Nopirkt tādu var, protams, eBayā.

Gan pienāks diena, kad šo, citus ķīniešu LED pulkstenīšus, lētā gala Adidas sporta pulksteņus un citus nedārgus laikrāžus manā garderobē nomainīs Šveices Breitling (konkrēti – Navitimer), Rolex, Patek Philippe, Tag Heuer un tamlīdzīgi brīnumi. Taču pirms tam – esmu jau apņēmies ļoti tuvā nākotnē nopirkt šo eleganto un reizē masīvo, 45mm lielo Fossil pulksteni. Apskats būs… 🙂

About Jeegers

V.I.P.
Šis ieraksts tika publicēts Gadgets ar birkām , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

2 Responses to Pulkstenis ar rotējošu ciparnīcu

  1. Normunds saka:

    Kamēr krāj naudu navitimer, iesaku paskatīties uz Poljot Albatros

    Vienu lietotu Navitimer es par nereālām naudām redzēju antikvariātā pretī Rozangrālam.

  2. somebody saka:

    Man rokas pulksteni jau sen nomainījis pulkstenis mob. telefonā. Vienkārši neredzu jēgu staipīt uz rokas atsevišķu pulksteni. Izņēmums ir ceļojumos.. tur jā.. nēsāju pulksteni ar 2 laika zonām. Bet arī ne jau kaut kādu tur kruto (dārgo).. šādi pulksteņi kādi ir bildē un kādi vispār ir modē tagad man nepatīk it ne maz. bet nu, katram savs. “na vkus i cvet tovarišča net” 🙂

Komentēt

