Viens makten glīts Fossil pulkstenis

Fossil ir amerikāņu kompānija, kas modelē un ražo pulksteņus, apģērbu, saulesbrilles un citus aksesuārus. Kādu dienu es sēdēju pie datora, pētīju viņu mājas lapu un mani caur ekrānu uzrunāja šis pulkstenis. Tas teica: „Vecīt, paskaties uz mani! Es esmu tik glīts. Tu jau sen gribi pulksteni, kurš būtu masīvs un funkcionāls, bet tajā pašā laikā elegants un neuzbāzīgs. Es zinu, ka Tu vēl nevari atļauties to vismaz trīs tūkstošus vērto Breitlingu. Taču es maksāju tikai mazliet virs simts dolāriem…” Labi.. es mazliet pārspīlēju. Ar šizofrēniju es nemokos, neviens ar mani caur ekrānu nav runājis. Taču man šis pulkstenis iepatikās un es nolēmu to iegādāties. Kā jau iepriekš solīju, lūk, apskats.

Latvijā, PROTAMS, gandrīz neko no Fossil nopirkt nevar. Bet tam ir domāts eBay un pēc neilgas meklēšanas un cenu/noteikumu/pieejamo sūtīšanas veidu salīdzināšanas, es to nopirku. No ASV tas pie manis ieradās 9 (!) dienās.

Pirmais iespaids – tieši tāds pats kā otrais, trešais un tagadējais – WOW. Pulkstenis dzīvē izskatās vēl labāk nekā bildēs.

Dizains: Izmēros pulkstenis ir liels (diametrs – 45mm), uz rokas izskatās ļoti, ļoti labi, ādas siksniņa ir diezgan mīksta un ērta, pulkstenis ir pieklājīgi smags un rada diezgan dārga un kvalitatīva pulksteņa iespaidu. Visas detaļas saliktas kopā ļoti smuki un precīzi, korpusā ir kombinēts spīdīgs tērauds ar slīpētu, uz melnās ciparnīcas ir ļoti glīts spīdums. Tehnisku iemeslu dēļ, bildes man nācās ņemt no interneta, varbūt vēlāk varēšu ielikt kādu paša fotografētu.

Funkcijas: Pulksteņa dārgo sajūtu nosit, protams, kvarca mehānisms (ekskluzīvie pulksteņi praktiski vienmēr ir mehāniskie un to var redzēt jau pa gabalu no tā, ka sekunžu rādītājs kustas nevis reizi sekundē, bet vienmērīgi slīd pa ciparnīcu). Patiesībā, man liekas, ka šajā pulkstenī ir iemānīti veseli divi, viens no otra neatkarīgi kvarca mehānismi: viens pulkstenim, otrs – hronometram. Jā, hronometrs darbojas. Kad nospiež vienu no pogām, atdzīvojas trīs mazās ciparnīcas. Ciparnīca, kas atrodas pret 12, rāda sekundes desmitdaļas, tā, kas pret 6, rāda sekundes un tā, kas pret 9 – minūtes. Hronometrs spēj uzņemt arī divus laikus, droši vien prot vēl kādus trikus, bet kuram gan tas interesē… Pulksteņa galvenajai pogai ir trīs pozīcijas, viena nedara neko (pamata pozīcija), otra pulksteņa regulēšanai, trešā – datuma regulēšanai un, pēc instrukcijas spriežot, arī hronometra regulēšanai kļūdas gadījumā.

Viss pārējais: Fossil saviem pulksteņiem sola 11 gadu garantiju. Taču tas laikam ir tikai izredzētajiem (amerikāņiem). Mēģinot piereģistrēt pulksteni Fossil mājas lapā, var norādīt tikai Amerikas adresi un par oficiāliem Eiropas dīleriem un servisu ziņu nav. No oficiālās lapas neko pasūtīt arī nevar, bet var vienkārši iekopēt interesējošās preces modeli eBay un meklēt pārdevējus tur.

Vai es ieteiktu Fossil pulksteņus citiem? Jā. Savādāk es nebūtu uzrakstījis šo rakstu. Es teiktu, ka šie pulksteņi ir vienā kategorijā ar Swatch – nekas ekskluzīvs, tomēr katrs sev var atrast ko dizainiski piemērotu un priecāties par to, kamēr apnīk, un tad – nolikt to plauktā un pirkt nākošo. Esmu ar šo pulksteni ļoti apmierināts un priecājos ikreiz, kad uz to paskatos.

Fossil ir amerikāņu kompānija, kas modelē un ražo pulksteņus, apģērbu, saulesbrilles un citus aksesuārus. Kādu dienu es sēdēju pie datora, pētīju viņu mājas lapu un mani caur ekrānu uzrunāja šis pulkstenis. Tas teica: „Vecīt, paskaties uz mani! Es esmu tik glīts. Tu jau sen gribi pulksteni, kurš būtu masīvs un funkcionāls, bet tajā pašā laikā elegants un neuzbāzīgs. Es zinu, ka tu vēl esi jauns un vēl nevari atļauties to vismaz trīs tūkstošus vērto Breitlingu. Taču es maksāju tikai mazliet virs simts dolāriem…” Labi.. es mazliet pārspīlēju. Ar šizofrēniju es nemokos, neviens ar mani caur ekrānu nav runājis. Taču man šis pulkstenis iepatikās un es nolēmu to iegādāties, arī apskatu es iepriekš solīju.

Latvijā, PROTAMS, gandrīz neko no Fossil nopirkt nevar. Bet tam ir domāts eBay un pēc neilgas meklēšanas un cenu/noteikumu/pieejamo sūtīšanas veidu salīdzināšanas, es to nopirku. No ASV tas pie manis ieradās 9 (!) dienās.

Pirmais iespaids – tieši tāds pats kā otrais, trešais un tagadējais – WOW. Pulkstenis dzīvē izskatās vēl labāk nekā bildēs.

Dizains: Izmēros pulkstenis ir liels (diametrs – 45mm), uz rokas izskatās ļoti, ļoti labi, ādas siksniņa ir diezgan mīksta un ērta, pulkstenis ir pieklājīgi smags un rada diezgan dārga un kvalitatīva pulksteņa iespaidu. Visas detaļas saliktas kopā ļoti smuki un precīzi, korpusā ir kombinēts spīdīgs tērauds ar slīpētu, uz melnās ciparnīcas ir ļoti glīts spīdums. Tehnisku iemeslu dēļ, bildes man nācās ņemt no interneta, varbūt vēlāk varēšu ielikt kādu paša fotografētu.

Funkcijas: Pulksteņa dārgo sajūtu nosit, protams, kvarca mehānisms (ekskluzīvie pulksteņi praktiski vienmēr ir mehāniskie un to var redzēt jau pa gabalu no tā, ka sekunžu rādītājs kustas nevis reizi sekundē, bet vienmērīgi slīd pa ciparnīcu). Patiesībā, man liekas, ka šajā pulkstenī ir iemānīti veseli divi, viens no otra neatkarīgi kvarca mehānismi: viens pulkstenim, otrs – hronometram. Jā, hronometrs darbojas. Kad nospiež vienu no pogām, atdzīvojas trīs mazās ciparnīcas. Ciparnīca, kas atrodas pret 12, rāda sekundes desmitdaļas, tā, kas pret 6, rāda sekundes un tā, kas pret 9 – minūtes. Hronometrs spēj uzņemt arī divus laikus, droši vien prot vēl kādus trikus, bet kuram gan tas interesē… Pulksteņa galvenajai pogai ir trīs pozīcijas, viena nedara neko (pamata pozīcija), otra pulksteņa regulēšanai, trešā – datuma regulēšanai un, pēc instrukcijas spriežot, arī hronometra regulēšanai kļūdas gadījumā.

Viss pārējais: Fossil saviem pulksteņiem sola 11 gadu garantiju. Taču tas laikam ir tikai izredzētajiem (amerikāņiem). Mēģinot piereģistrēt pulksteni Fossil mājas lapā, var norādīt tikai Amerikas adresi un par oficiāliem Eiropas dīleriem un servisu ziņu nav. No oficiālās lapas neko pasūtīt arī nevar, bet var vienkārši iekopēt interesējošās preces modeli eBay un meklēt pārdevējus tur.

Vai es ieteiktu Fossil pulksteņus citiem? Jā. Savādāk es nebūtu uzrakstījis šo rakstu. Es teiktu, ka šie pulksteņi ir vienā kategorijā ar Swatch – nekas ekskluzīvs, tomēr katrs sev var atrast ko dizainiski piemērotu un priecāties par to, kamēr apnīk, un tad – nolikt to plauktā un pirkt nākošo. Esmu ar šo pulksteni ļoti apmierināts un priecājos ikreiz, kad uz to paskatos.

About Jeegers

V.I.P.
Šis ieraksts tika publicēts Gadgets ar birkām , , , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

4 Responses to Viens makten glīts Fossil pulkstenis

  1. Jusis saka:

    Sceiks!

    klau- Tu vari atsūtīt tava apraxtītā modeļa linku viņu mājas lapā vai modeļa numuru-nevaru kautkā atrast tieši šo viņu mājas lapā

    Thanks

    • Jeegers saka:

      Šis ir Fossil FS4310 … mājas lapā tiešām vairs nav, laikam būs pārdevuši visus. Bet meklēt tāpat vajag iekš eBay, jo no mājas lapas pasūtīt uz LV nevar.

  2. Atpakaļ ziņojums: Viestura Top 5: Pulksteņi | Viestura emuārs

  3. Raimonds saka:

    Izskatās tiešām simpātiska, tātad tu saki, ka jāmeklē ebayā, var būtu kaut kur Rīgas veikalos arī atrodami?

Komentēt

