Slinkais, aizņemtais Viesturs

Domāju attaisnojumus, kāpēc jau veselu mēnesi neesmu šeit neko ierakstījis, nekas ticams nesanāk. Tāpēc teikšu kā ir – vasara nav tas laiks, kuru gribētos pavadīt pie datora, kaut arī rakstīt būtu daudz ko. Tad nu īsumā – pāris tēzes, par kuru patiesumu esmu šī mēneša laikā vēlreiz pārliecinājies un neliela pašreklāma.

Visam ir tendence notikt pašam no sevis, vajag tikai gribēt.

Esmu atsācis spēlēt savu basģitāru, man ir grupa. Jau iepriekš rakstīju par to, ka biju nolicis šo instrumentu malā uz brīdi, kas ievilkās nepieklājīgi ilgi. Tagad varu teikt, ka esmu no jauna atspēries, varbūt pat nedaudz labāk nekā cerēju. Uzrakstīju e-pastu kādai grupai, kas meklēja basistu, aizgāju uz mēģinājumu, paspēlējām un nolēmām, ka man būs palikt.

Katra pieredze ir vērtīga.

Šodien pēc mēģinājuma ar grupas ģitāristu sēdējām pie alus glāzes, nedaudz spriedelējām par lielo mākslu un viņš apjautājās manas domas par šo grupu. Es atbildēju, ka katra pieredze ir vērtīga. Šeit doma ir ne tik daudz par to, cik ļoti man patīk vai nepatīk mūzikas stils, kurā spēlējam, bet par to, ko es no spēlēšanas šajā grupā iegūstu un varu sniegt citiem. Šobrīd man liekas, ka man ir viss, kas vajadzīgs labam pamatam, sākumam. Ir labs bundzinieks (tas ir svarīgākais katram basistam), ir laba mēģinājumu telpa (patiesībā – liela aktu zāle ar skatuvi un visu aparatūru), ir mūziķi ar kaut kādu pieredzi, ir gatavas dziesmas (ir ko uzreiz spēlēt, pēc tam varēšu taisīt savējās), ir menedžeris (tātad nebūs pārāk jālauza galva par koncertiem). Vārdsakot, ir vieta, kur izpausties un attīstīties. Tūlīt būs koncerts, daži ieraksti, pēc tam no grupas diemžēl ies prom augstākminētais ģitārists un tad strādāsim pie jauna materiāla, rakstīsim jaunas dziesmas.

Solītā nelielā pašreklāma.

Kā jau augstāk rakstīju, būs koncerts. Man tās būs kā ugunskristības šajā grupā, jo uz skatuves ar viņiem kāpšu pirmo reizi. Tātad, aicinu Tevi uz grupas Enduring Memories koncertu sestdien, 10. jūlijā festivālā Saldus Saule. Spēlēsim pl. 22:00 platforma.lv teltī. Festivālā uzstāsies arī grupas Dzelzs vilks, Credo, Tā tā tā, Gain Fast (iespējams, ka nospēlēsim vienu dziesmu arī ar viņiem, īsti vēl nav skaidrs), Pienvedēja piedzīvojumi, daudzas citas grupas, kā arī vakara naglas – Joe Lynn Turner un Gorky Park. Garlaicīgi nebūs, es apsolu. Tiekamies Saulē! 🙂

About Jeegers

V.I.P.
Šis ieraksts tika publicēts Mūzika, Tāpat vien ar birkām , , , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

