Viestura Top 5: Saldumi

Es vispār neesmu ļoti liels saldumu cienītājs, no desertiem, kūkām un citiem sarežģītiem saldumiem neko nesaprotu. Manas Top 5 izvēles starp saldumiem ir diezgan vienkāršas, nedārgas un… vienkāršas. Te tās ir:

1. Rafaello

Rafaello es varu ēst, kamēr vairs nav palicis neviens. Vienu, varbūt divas reizes dzīvē man ir bijis tā, ka atsakos no Rafaello. Neesmu balerīna (kā tajās reklāmās), bet Rafaello man tiešām šķiet labākais veikalos nopērkamais saldums.

2. Paša ceptas vafeles

Nesen no Liepājas atvedu vafeļu pannu. Nezinu, cik veca tā ir, bet droši vien nav jaunāka par mani. Tajā ceptās vafeles ir vienkārši dievīgas. Vēl esmu savas ideālās receptes meklējumos, bet nu jau sāk izdoties kaut kas tuvu the ultimate vafelēm.

3. Tumšā šokolāde

Jo rūgtāka, jo labāk. Vēl labāk, ja iekšā ir veseli rieksti. Ražotājam īsti nav nozīmes, jo, pērkot šokolādi, es parasti pievēršu uzmanību sastāvam. Baltā šokolāde, turpretī, man riebjas.

4. Strop vafeles

Šīs vafeles daudz nevar apēst, bet tās ir ļoti garšīgas, iekšā ir sīrupa pildījums. Neliela paciņa Rimi maksā ap latu. Dažreiz jau var…

5. Selgas cepumi

Selgas cepumi ir ideāli pie tējas. Man jau no bērnības ir ieradums tos mērcēt tējas krūzē un ēst. Kas ir vēl labāks – kūka, kas pagatavota no Selgas cepumiem, margarīna, kakao, riekstiem utt. Tā ir nopērkama arī veikalos zem nosaukuma Saldā brunete, bet tā, manuprāt, ir pārāk salda. Paša gatavota tomēr sanāk labāka.

About Jeegers

V.I.P.
Šis ieraksts tika publicēts Top 5 ar birkām , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

5 Responses to Viestura Top 5: Saldumi

  1. vafele saka:

    Tās strop vafeles, kas nopērkamas pie mums nav īsti riktīgas. Holandē gan ir riktīgi nom-nom 🙂

  2. ilze saka:

    mammai ir recepte vafelēm, sanāca perfektas, paprasi.

  3. Agnese saka:

    ak jā… vafeles..
    Arī man mājās ir tā vecā, smagā vafeļu panna, ko vecāki, šķiet, ieguva savā īpašumā kāzās. Patīk kā sāk smaržot māja cepot vafeles, patīk kā paceļas vāks, kad vafeles paliek biezākas, patīk kā čūrkst panna, kad centies aizspiest vāku ciet… un nemaz nerunāsim par kraukšķēšanu vafeles ēdot…

    gribu vafeles! 😀

  4. Brain saka:

    ak jā… vafeles..Arī man mājās ir tā vecā, smagā vafeļu panna, ko vecāki, šķiet, ieguva savā īpašumā kāzās. Patīk kā sāk smaržot māja cepot vafeles, patīk kā paceļas vāks, kad vafeles paliek biezākas, patīk kā čūrkst panna, kad centies aizspiest vāku ciet… un nemaz nerunāsim par kraukšķēšanu vafeles ēdot…
    +1

Komentēt

