Bezkaunīgākais mārketinga veids

Vienkārši nevaru izteikt, cik ļoti mani tas kaitina, vismaz ne latviešu valodā. Man patiesībā nav nekas pret reklāmām TV, internetā, radio, no tām vismaz ir relatīvs labums – nav atsevišķi jāpiemaksā par filmām un raidījumiem TV, mūziku radio, ziņām un citu saturu internetā.

Taču telemārketings ir vienkārši BEZKAUNĪBA. Tas ir riebīgāko man zināmo reklāmas veidu saraksta 1. vietā. Man ir jāzaudē savs laiks, lai kāds man mēģinātu kaut ko pārdot, pie tam tik šausmīgi uzbāzīgi, ka gribas vienkārši nobļauties: „Ej d…st!!!” Tā arī darītu, ja vien tas nebūtu darba telefons un darba laikā. Nu pamēģini pieklājīgi cilvēkam izskaidrot, ka Tev viņa piedāvājums neinteresē, turklāt vairākas reizes dienā. Es saprotu, varbūt konkrētais cilvēks trubas otrā galā nav vainīgs, tāds darbs, un darbs jau šodien ir liela ekstra. Vainīgi ir tie āmuri – „Mārketinga speciālisti”, kuri izdomā, ka vajag savu produktu/pakalpojumu pārdot šādā veidā. Un cīņa ar tādiem ir kā, atvainojos, čurāšana pret vēju.

Priecē tas, ka vismaz ir pierimusi reklāmu sūtīšana uz faksa aparātu. Vienu laiku es biju pasācis zvanīt sūtītājiem un jautāt, kurš samaksās par pulveri un papīru, ko lieto faksa aparāts. Bet tas bija vairāk for fun – paklausīties, kā cilvēki sāk stostīties un atvainoties.

Atvainošos arī es – par negatīvu un kašķīgu rakstu savā blogā, bet vismaz esmu pateicis savu un jā, palika vieglāk. 🙂

About Jeegers

V.I.P.
Šis ieraksts tika publicēts Nejēdzības ar birkām , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

6 Responses to Bezkaunīgākais mārketinga veids

  1. bello saka:

    Nejauc marketingu (marketing) ar reklamu (promotion). Telemarketinga tev nevis kaut ko pardotu, bet jautatu kad kur cik un ko tu pirktu. Vai tev ta ir bijis? Nee. Tātad Telefonreklama un stulbakie reklamas kantori, kas lepni savu bisnesu sauc par marketingu.

  2. mrh saka:

    Ir gan tas mārketings, pareizi viņš raksta

  3. bello saka:

    Mārketings ir biznesa funkcija, kuras ietvaros tiek identificētas klienta vajadzības un vēlmes, noteikti uzņēmuma mērķa tirgi un veidi kā tos apkalpot, izstrādāti atbilstoši produkti un pakalpojumi.
    Tātad no nosauktajām darbībām promotion varētu būt tuvākais veids, kā kaut kāda mārketinga ietvaros varētu uzzināt kaut ko par pārdodamo preci, bet parasti šī infa ir ierobežota un notiek b2b vidē.
    Telefonā skan “Phone Advertisement”, kas ir preču/pakalpojumu reklāma vai pārdošana un to tad var uzskatīt par spamu, kas atsevišķās valstīs aizliegts ar likumu.
    Mārktingam ar reklāmu ir tik pat cieša saistība, kā ar loģistiku, statistiku, finanšu vadību, ražosanu un grāmatvedību.
    Vnk uzsita burbuli, jo nepatīk Latvijas masu kanālos publiski reklamētais tupums par nozari.

  4. kvistafs saka:

    jā, bet telefona zvans – piedāvājums e-pastā – tev ievajagās – un tu nopērc :d

  5. boold saka:

    ooo, kā es tevi saprotu, aj runājām par reklāmām pa faksu. seminarium un vēl kāda firma sūtīja teju katru otro dienu, tā nu nācās zvanīt un aizrādīt, lai turpmāk nesūta, citādi, ka pienāk patiešām svarīgs fakss, pulveris ir beidzies.

Leave a reply to kvistafs Atcelt atbildi